Daag Filippijnen!!! - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu Daag Filippijnen!!! - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu

Daag Filippijnen!!!

Door: Doris en Aldwin

Blijf op de hoogte en volg Doris en Rosedin

24 April 2011 | Filipijnen, Manilla

Nog een nacht slapen in Boracay en morgen gaan we naar Manilla.
Daar blijven we ook nog een nacht en gaan dan daarna terug naar Nederland! We gaan hier in de Filippijnen weg op dinsdag en komen in Nederland ook weer op dinsdag (26/04)aan.

We hebben een supergave vakantie gehad. Deze zullen we nooit en nooit meer vergeten. Het zat vol ervaringen, belevingen, emoties en blijdschap! We zijn echt blij dat wij eindelijk samen met Jennifer onze biologische moeder Myra konden ontmoeten!!

Deze laaste week konden we heerlijk genieten!

Dank jullie allemaal voor het volgen van onze vakantie! En voor jullie toffe reacties!

Lieve groeten dit keer nog vanuit de Filipijnen,

Wouter, Rosedin, Aldwin en Doris

• 24 April 2011 - 11:41

Anne:

Hey vakantiegangers even een snelle groet terug via de smartphone. hier vanaf het terras aan de zuidzijde. Gezellig met ook Otto en Gerard. Gevulde eieren staan op tafel. Is het daar bij jullie ook pasen? Wij zitten al weer onder de parasol. Wordt weer lekker warm hier... Hoe is het daar? Ook nog lekker zweten?

• 24 April 2011 - 11:47

PapaPim:

Hoi kinderen,

We zien uit naar jullie thuiskomst. Jullie zijn lang genoeg weg geweest, hoor. We komen dinsdag met een grote (?) delegatie naar Schiphol om jullie op te halen en te luisteren naar al die mooie verhalen. En om jullie te knuffelen natuurlijk (dit geldt alleen voor de meiden wat mij betreft)
    Groeten en een fijne thuisreis toegewenst!

• 24 April 2011 - 12:05

Esther:

Hoi Hoi....

Bijna exvakantiegangers... wens jullie een veilige terugreis.... en we kijken uit naar alle mooie foto's en filmpjes enzo... Wel blij dat jullie weer terug komen hoor.. Heb jullie toch wel gemist!

Liefs,

• 24 April 2011 - 12:09

Arnold En Nel:

We hebben genoten van de verslagen en de mooie foto's. We zijn benieuwd wie er uiteindelijk de mooiste foto's heeft gemaakt, Pim of Rosedin....
    Dat horen we nog wel hé?
    Fijn dat jullie het zo goed gehad hebben!

Arnold en Nel

• 24 April 2011 - 14:46

Alie:

Lieve allemaal
    Fijn dat wij alles zo mooi konden volgen, maar wij zien jullie weer graag bij ons terug. Vanavond met koor Paasliederen zingen, hoe is Pasen in de Filippijnen?
    Geniet nog even, en dan is de terugreis weer aangebroken. Goede reis toegewenst, en tot dinsdagavond
    Groetjes: ouders Korevaar

• 24 April 2011 - 17:29

Joke:

Wij hebben genoten van jullie verhalen en belevenissen; een goede reis terug!!

Veel liefs!

• 24 April 2011 - 18:03

Meijke:

Ah, dan kunnen we alsnog niet zwaaien op Schiphol, dat is jammer.. haha.
    Ik vond het heel leuk om jullie verhalen te lezen en ik wil ze graag binnenkort ook live horen! (en de foto's zien natuurlijk!)
    Alvast een goede terugreis gewenst!

• 24 April 2011 - 21:03

John En Sandra:

Aan alle mooie dingen komt altijd een keer een eind.
    Wat overblijft zijn foto's en herinneringen.
    Maar wat let je om ooit nog eens terug te gaan?
    Nog een leuke laatste dag gewenst van ons!

groetjes uit grongie

• 25 April 2011 - 20:11

Maartje:

Hoi lieve zussen en zwagers, zin om jullie morgen weer te zien.
    Kus, maartje