Veilig Thuis!! - Reisverslag uit Goudriaan, Nederland van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu Veilig Thuis!! - Reisverslag uit Goudriaan, Nederland van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu

Veilig Thuis!!

Door: Wouter, Rosedin, Aldwin en Doris

Blijf op de hoogte en volg Doris en Rosedin

28 April 2011 | Nederland, Goudriaan

Lieve mensen,

Afgelopen dinsdag zijn wij veilig aangekomen in Nederland. We kregen een warme welkomst door familie op Schiphol. Dan is de vakantie nu toch echt voorbij.
Gelukkig hebben we heel veel foto´s en filmpjes voor de mooie herinneringen.

Volgend jaar hopen we Jennifer onze zusje een vakantie in Nederland te bezorgen...
To be continued....

Stefan:

Leuk leuk leuk

• 28 April 2011 - 11:18

Gerard:

Fijn dat jullie er weer zijn. Het moet, in alle opzichten, een fantastische vakantie zijn geweest.

Ik ben trots op jullie!

• 28 April 2011 - 11:37

Arie Euwijk:

Beste Dames Achternichten!

Via (mijn neef/jullie oom) Gerard hoorde ik hiervan en ben ik zo vrij geweest om jullie reis te volgen. Fijn dat jullie zo genoten hebben, maar ook fijn dat jullie weer veilig thuis zijn.
    Pim & Wil zullen trots en blij zijn

hartelijke groeten
    Arie

• 28 April 2011 - 11:41

John En Sandra:

gelukkig alles weer veilig thuis.
    bedankt voor de mooie verhalen.

groetjes uit grongie

• 28 April 2011 - 20:48

Willy & Pim:

Ja, onze meiden en jongens zijn weer thuis. Vol verhalen en met een koffer vol souvenirs, een niet te bevatten hoeveelheid foto's en filmpjes die we nog lang niet allemaal gezien hebben en helemaal vol verhalen. Een geweldige ervaring voor jullie om deze reis gemaakt te hebben. We zijn blij en trots dat jullie dit hebben gedaan. Het was goed om jullie familie te bezoeken en zeker het contact met Jennifer te kunnen verstevigen. Wie weet wat daar allemaal uit voort kan komen! We zien al uit naar haar komst naar Nederland!
    Eigenlijk jammer dat het nu weer allemaal is afgelopen, want ook wij keken elke keer aan het eind van de middag op de mail of er weer nieuwe avonturen te lezen waren. Maar toch: gelukkig weer thuis!!

• 21 Mei 2011 - 19:57

Erwin Arends:

leuk om jullie verslag te lezen,

eind juli gaan we 4 weken naar o.a. Cebu, ook naar CSC shelter (waar we onze zoon Joel hebben opgehaald en naar Jasmin en haar tehuis in de bergen.
    Ook via Pedro.

Groetjes familie Arends

• 12 Augustus 2011 - 14:00

Anne:

Hoihoi,

volgend jaar wil ik afreizen naar de Filipijnen. En wil daar ook war werk verrichten. Kunnen jullie mij misschien aan wat info helpen?

Groetjes!

annegraven22@hotmail.com