23/04 - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu 23/04 - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu

23/04

Door: Doris en Aldwin

Blijf op de hoogte en volg Doris en Rosedin

23 April 2011 | Filipijnen, Manilla

Heeeje,

Nou hier zitten we dan met onze bips in het witte zand met uitzicht op de prachtige azuurblauwe zee!!Wooow heerlijk!!
Gisteren zijn Aldwin en Doris een lange strandwandeling gaan maken.
Wouter en Rosedin hebben lekker liggen bakken op het strand.

Vandaag gaan Rosedin, Aldwin en Doris parasailing uitproberen. Dat is met een boot de zee in en om de beurt 15 minuten achter de boot hoog in de lucht hangen.

Morgen gaan we kijken of we de zipline kunnen vinden.

Geniet van de foto’s………

• 23 April 2011 - 04:27

Mama Willy:

In één woord geweldig!!!!
    Wat jullie allemaal doen, de foto's en de verhalen, allemaal leuk.
    Tot dinsdag.

• 23 April 2011 - 10:15

JulliCorriedenarend:

Jullie hebben het echt fantastisch daar. Gefeliciteerd met chris. groetjes

e

• 23 April 2011 - 11:40

Esther:

Wooooooooooow.... zo mooi weer!!

Geniet er nog van! En eet vooral nog heeeul veel mango's... misschien passen er wel een paar in je koffer.. hahaha..

Tot snel!! dikke kus

• 23 April 2011 - 20:11

Geryenjan:

nou wouter,net bij chris van zijn verjaardag thuis gekomen.zijn benieuwd naar jullie fotoos en belevenissen dinsdag bij thuiskomst.oma heeft haar huiswerk voor jou goed gedaan,je kan direct bietjes en worteltjes uit de kas gaan invriezen!!tot snel.goede reis naar huis en niet te diep in die lekkere cocktails kijken!!