Reisomschrijving - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu Reisomschrijving - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu

Reisomschrijving

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Doris en Rosedin

30 Maart 2011 | Filipijnen, Manilla

Even voor de geinteresserde: onze reis zal er van 6 april ongeveer zo uit gaan zien:

06 april - Aankomst Aldwin en Wouter in Cebu City rond 15 uur plaatselijke tijd, even de tijd om het kindertehuis te bezoeken.

07 april - Rustdag in Cebu

08 april - Vertrek van Cebu naar Manilla rond 15 uur samen met zus Jennifer.

09 april - Vroeg in de ochtend hebben we een vlucht van Manilla naar Tablas Island. Vandaar nemen we een boot naar het buureiland Romblon om Myra, de moeder van Rosedin en Doris, te ontmoeten. We overnachten in het 3P’s Resort in Romblon aan het strand.

10 april - Ontmoeting met moeder Myra

11 april - Rustdag in het ‘resort’ op Romblon

12 april - Vroeg (c.a. 5 uur) terug naar Manilla via Tablas eiland, de rest van de dag hebben we de tijd om de stad in te gaan en nog wat bij te slapen.

13 april - We worden opgehaald door Lorenzo, onze chauffeur, om eerst Jennifer naar het vliegveld te brengen en vervolgens naar Angeles City te rijden waar we overnachten.

14 april - Autorit naar Banaue waar we overnachten tussen de rijstterrassen.

15 april - Wandelen naar Batad en terug, een mooie tocht door de rijstterrassen.

16 april - Autorit naar Bontoc

17 april - Doortocht naar Mount Data, een natuurreservaat tussen Bontoc en Baguio hoog in de bergen

18 april - Autorit naar Baguio, de zilverstad van de Filippijnen.

19 april - Terug in Manilla, vanwaar we de volgende dag zullen vertrekken we naar Boracay.

20 – 25 april - Rusten op het bounty-eiland Boracay, overnachten in Fridays Boracay Resort.

26 april - Aan het eind van de middag terug naar Manilla waar we nog één keer zullen overnachten.

27 april - Vlucht van Manilla naar Amsterdam. Aankomst in Amsterdam rond half 7 ’s avonds Nederlandse tijd

• 30 Maart 2011 - 17:31

John En Sandra:

wauw! Dat is noet uitrusten, maar hard werken zo te lezen!

• 30 Maart 2011 - 17:48

Wouter:

Jah inderdaad... Gelukkig hebben we als we terugkomen nog een paar dagen

• 31 Maart 2011 - 19:58

Maartje:

Klinkt als een druk programma

• 31 Maart 2011 - 21:26

Corrie:

zo dat is een planning!
    ziet er goed uit. niet echt uitrusten volgens mij,
    fijne tijd daar.