06/04 - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu 06/04 - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu

06/04

Door: Doris en Rosedin

Blijf op de hoogte en volg Doris en Rosedin

06 April 2011 | Filipijnen, Manilla

Hallo mensen!

We hebben net te horen gekregen dat Wouter en Aldwin zijn geland op Manila airport. Daar vertrekken ze om 1 uur richting ons eilandje Cebu, waar wij ze straks met onze personal driver op zullen halen. Hier is het inderdaad erg errruug warm. We kunnen gelukkig af en toe onze oksels luchten aan de ventilators naast ons.
En btw pap…zuurkoolstampot hebben ze hier echt niet hor hahahaha. Ik had speciaal gevraagd om groente met roomsaus. Ik kreeg dus heerlijke broccoli, bloemkool, worteltjes, spitskool enzovoort. HEERLIJK. Ik was weer opgeladen voor de rest van de week.

Familie vrienden nog van harte gefeliciteerd met Aldwin. We kunnen jullie helaas niet persoonlijk feliciteren.
Straks als Wouter en Aldwin zijn gearriveerd gaan we gelijk even een kijkje nemen in het kindertehuis. Zodat zij ook een idee hebben van onze vrienden Wouter en Aldwin van het kindertehuis. De kinderen zullen vast gaan zingen voor Aldwin.
Bekijk de foto´s straks maar.

Groet,
Doris en Rosedin

Ps, Rosedin heeft nog geen kolibrie gezien. Erg jammer misschien op een ander eiland.

• 06 April 2011 - 05:38

Sandra En John:

Geniet er van met z'n vieren hoor!!

• 06 April 2011 - 06:43

Fam. Groningen:

Aldwin, Van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Geniet van jullie weerzien op een, op een voor Doris en Rosedin, zo'n gedenkwaardige plek. We blijven jullie volgen via dit item hoor. Heel fijn dat jullie de mogelijkheid hiervoor hebben. Nogmaals geniet van elkaar en van alle goede contacten die jullie weer opdoen.

• 06 April 2011 - 11:47

Mama K:

Lieve Aldwin
    Van Harte Gefeliciteerd met je 25é verjaardag. en ook Doris met jouw geliefde.Ik mail vanavond om ongeveer 10.00 uur, hoe het bij ons is(Ned tijd)
    Liefs papa en mama

• 06 April 2011 - 11:48

PapaPim:

Ja meiden, het is alsof je weer helemaal thuis bent met dat overheerlijke eten, met een supermaaltijd van je moeder voor je neus. Dat moet wel heimwee opleveren.
    Jullie vieren ook hartelijk gefeliciteerd met de verjaardag van Aldwin. Zouden ze voor hem hebben gezongen in het vliegtuig? Prettige dag!

• 06 April 2011 - 13:11

Pieter En Heidie:

Aldwin van harte me je verjaardag. Maak er een mooi dag en een mooie reis van met zijn vieren!