15/04 - Reisverslag uit Banaue, Filipijnen van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu 15/04 - Reisverslag uit Banaue, Filipijnen van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu

15/04

Door: Doris

Blijf op de hoogte en volg Doris en Rosedin

15 April 2011 | Filipijnen, Banaue

Jaaah halleeeoow allemaal,

Gisteren zijn we van Angeles city naar het noorden vertrokken naar Banaue. Een lange vermoeide maar mooie reis door de bergen.

De volgende dag vroeg begonnen met een rijsttour. Samen met Lorenzo onze driver en June onze lokale gids hebben we veel geleerd en gezien over de rijstterassen. Papa en mama jullie kunnen je het vast wel herinneren van papa's mooie foto die Rosedin intussen heeft overtroffen:)
Na 2 uur rijden kwamen we daar aan en hebben we een mooie wandeling gemaakt naar een traditioneel dorp. Erg vermoeiend en warm. Doris en Rosedin konden het niet meer aan. Tussen de middag gegeten in een restaurant tegen de berghelling. Was erg hoog dus erg spannend uitzicht. Het eten was lekker.

Daarna nog even souveniers gekocht,
in Banaue city.
Daarna nog even een lekkere duik genomen in het zwembad. Morgen vertekken we weer vroeg richting Bontoc.

Tot zover het verhaal. We gaan nu gezellig klaverjassen

Daaaag:D

Gegroet van de Filippino's en Filippina's

• 15 April 2011 - 13:03

Otto:

Haloa lieve mensen,

Wat is "troef", en wie is "Nel"?

Veel succes met klaverjassen! ;)

Groeten,

• 15 April 2011 - 13:22

PapaPim:

Pardon? De foto's van mij overtroffen door Rosedin?? Dat wil ik nog wel eens zien! Ik had natuurlijk wel een eenvoudig cameraatje, maar voor mooie foto's krijg je niet met alleen een dure camera (zeker geen Canon).
    Zijn jullie in het dorpje geweest waar ik het schaakspel heb gekocht of het dorp vandie varkens?
    We kijken uit naar weer een verslag van jullie!
    Groeten!!

• 15 April 2011 - 13:48

Ageeth:

Het is fijn om weer wat van jullie te horen. Zijn steeds benieuwd naar jullie verhalen, genieten hier allemaal van. Ben het met je vader eens, let op je taal of wordt het filipijns?
    Groeten van ons waar de bouw is begonnen.

• 15 April 2011 - 19:01

Otto:

Laat die foto's trouwens dan vast maar zien.
    Of durf je dat niet aan?? ;)

• 15 April 2011 - 19:58

John En Sandra:

leuk verslag weer.
    Jullie komen tonnetje rond weer terug denk ik. Na al dat eten bedoel ik. hahaha

groetjes uit grongie

• 17 April 2011 - 11:34

Maartje:

Nou, nou, mooiere foto's dan die van papa. Jij durft. Je zot zeker ver weg.

Veel plezier samen,
    Maartje