12/04 13/04 - Reisverslag uit Romblon, Filipijnen van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu 12/04 13/04 - Reisverslag uit Romblon, Filipijnen van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu

12/04 13/04

Door: Doris

Blijf op de hoogte en volg Doris en Rosedin

13 April 2011 | Filipijnen, Romblon

12/04

We zijn terug gegaan van Romblon naar Manila. Daar hebben we het Manila Ocean Park bekeken (waar Jennifer het helemaal nar het zin had, ze vond het geweldig). Hier waren verschillende aquariums te zien. Daar hebben we ook genoten van een heerlijk voetmassage door kleine visjes.
‘s Avonds hebben we genoten in een restaurant waar ze een show gaven tijden diner. (Hetzelfde restaurant waar we zes jaar geleden ook hebben gegeten)

13/04

Vandaag hebben we afschijt genomen van Jennifer. Zij ging terug naar Cebu. We hebben haar geholpen met het inchecken van haar boarding pass. Daar bij mocht maar 1 iemand haar helpen, maar Rosedin ging stiekem achter de security langs. Dat ging want hij merkte het niet eens. Daarna hebben we emotioneel afschijt genomen…..L Voor het raam waar wij niet verder mochten hebben we zo lang naar Jennifer gezwaaid totdat we haar niet meer zagen. We missen haar nu al! Het is en blijft toch ons zusje.
Hierna zijn we doorgereden naar Angeles city. Dat ligt boven Manila. We zitten nu in een ook zo’n prachtig hotel met een groene omgeving. Met zwembad, heerlijk uitrusten.

• 13 April 2011 - 14:35

Doris En Rosedin Lodder (plus Aldwin En Wouter):

Exuses dat we laat zijn met onze verslagen. We hebben niet altijd internetverbindingen. Het kan zijn dat we straksboven in de bergen ook geen bereik hebben, maar we proberen jullie op de hoogte te houden

Gr Doris

• 13 April 2011 - 14:43

Gerard:

Eindelijk weer nieuws van jullie. Maar dan ook gelijk een heleboel dagen tegelijk. Maar wat een verhalen weer! Geweldig!! (Ik geloof dat ik dat woord al vaker heb gebruikt in mijn reacties, maar een ander woord is er niet voor (behalve fantastisch, indrukwekkend en 'supervet')).
    Het moet wel heel emotioneel zijn geweest. En ook nog spannend als je stiekem langs de beveiliging glipt!
    Veel plezier verder.

• 13 April 2011 - 15:18

Otto:

Hallo Dames en heren,

Leuk weer zulke berichten van jullie te krijgen. Bijzondere ontmoetingen en ook nog even kort relaxen samen met Jennifer.

Zoals al door die hippe oom van ons, kort en krachtig omschreven 'supervet' ;).

Gr, Otto

• 13 April 2011 - 18:15

Mama Alie:

Blij om weer wat van jullie te horen.
    Wat een belevenissen, jullie maken echt bijzondere dingen mee.
    Ook heel fijn om zo een paar dagen met jullie zusje op te kunnen trekken.

groetjes, ook van Papa

• 13 April 2011 - 19:10

John En Sandra:

Wat fijn dat jullie het zo naar jullie zin hebben.
    Dit is mischien wel DE reis van je leven.
    Zo veel emoties en ervaringen opdoen.
    Het feit dat Wouter en Aldwin er bij zijn maakt het natuurlijk helemaal compeet.
    Zo veel mogelijk genieten, genieten genieten maar!
    Leuk voor jullie allemaal, maar speciaal voor de meiden.

groetjes uit grongie

• 13 April 2011 - 19:18

Maartje:

Leuk om al jullie verslagen te lezen. Wat bijzonder allemaal. Het lijkt me flink heftig om Jennifer na zulke bijzondere dagen weer achter te moeten laten. Je zou haar bijna meenemen ion je koffer, is het niet?
    Ik krijg zin om met jullie bij te praten.

Dikke knuffel,
    Maartje

• 13 April 2011 - 20:43

Corrie Den Arend:

wat maken jullie veel mee.
    geniet er nog van
    groetjes

• 14 April 2011 - 05:30

Mama Willy:

Lieve kinderen wat hebben jullie fijne dagen gehad op Romblon.
    Geweldig dat jullie zo goed voor Jennifer gezorgd hebben met elkaar.
    Ik ben trots op jullie.

• 14 April 2011 - 05:53

PapaPim:

Alleen dat "afschijt nemen", wat bedoel je daar precies mee? Bedoel je "schijt afnemen" ? Hebben jullie dan de toiletten schoon moeten maken ? Of heb je gewoon de billen -na een grote boodschap- afgeveegd? Of bedoelde je gewoon "afscheid nemen" ?
    De schoolmeester in mij moest zich even laten horen ......... Sorry, ik zal het nooit meer doen.

• 14 April 2011 - 05:57

PapaPim:

En natuurlijk ook de groeten aan Lorenzo. Hoe kan ik hem vergeten!
    P.S. Als jullie nog een kraampje tegenkomen: ik wil de jongens trakteren op een broodje warme Balut! En geef Loranzo er ook maar een.

• 14 April 2011 - 13:37

Van Ons Allen Uit PH:

Hoi allemaal in Nederland!

We zitten momenteel met vier man achter een afghaanse computer, dus maar hopen dat het berichtje aan komt.

Even maar geen verhaaltje hoor, maar Pim we zullen de rekening voor de Balut meenemen, evenals die voor de vissenogen.

Groetjes Wouter Aldwin Rosedin Doris

• 14 April 2011 - 16:01

Esther:

Wat een mooi verhaal weer. En super dat jullie Jennifer zo beter leren "kennen". Maar ook weer dubbel omdat jullie al zo snel weer afscheid moesten nemen. Over 5 jaar gewoon weer terug!!

En ik heb ook echt dubbel gelegen om het verhaaltje hierboven.. hahaha :)

Groetjes en take care!
    Kus

• 14 April 2011 - 17:14

Pieter En Heidie:

We zijn nu al benieuwd naar alle foto´s en de live verhalen. ik denk dat we daar ook bijna een weekje voor in moeten plannen!!

Veel plezier tijdens jullie verdere avontuur