01/01 - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu 01/01 - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu

01/01

Door: Doris en Rosedin

Blijf op de hoogte en volg Doris en Rosedin

01 April 2011 | Filipijnen, Manilla

Hai,

We hebben vandaag met Jasmin afgesproken in het kindertehuis. Afgelopen zaterdag zijn we bij haar in bergen wezen kijken bij haar kindertehuis. Nu kon zij bij ons even een kijkje nemen. We hebben haar een rondleiding gegeven. Ook hebben we haar een rondleiding in de school geven. Ze vond het leuk om dit alles te bekijken. Nu heeft ze ook wat ideeën voor haar eigen kindertehuis gezien die ze goed kan gebruiken. Bijvoorbeeld een schoenenrekje voor haar kinderen. We weten dat ze die niet heeft in haar kindertehuis en goed van pas zou komen.
Hierna konden we met de leraren mee in het busje van het kindertehuis. Deze brengt iedereen naar de grote weg. En hier konden wij een taxi pakken terug naar het hotel.
Om zes uur waren we uitgenodigd bij een feestje in het teenage huis. Daar was Melvin gediplomeerd van hightschool. En er was ook iemand jarig vandaag. We hebben gezongen, foto’s bekeken van Melvin op een scherm. Vrienden, Familie leraressen en Staff (van het kindertehuis) hebben een speech gegeven.

Morgen wordt het een spannende dag. We gaan nu eindelijk Jennifer ontmoeten!! We blijven in de stad. Er zal dan nog wel familie zijn die ons graag zouden willen zien. Hopelijk kunnen we Jennifer ook alleen spreken.
Sorry dat het verhaaltje maar kort is dit keer.
Morgen schrijven we er meer over…..we moeten nu vroeg naar bed want morgen worden we vroeg verwacht.

Groetjes Doris en Rosedin

ps,Cees en Lianne we hebben ze het verteld hoor. Dus ze zijn er opvoorbereid dat de reuzen uit het kleine Nederlandje komen. Ze zijn het eigenlijk al een beetje gewend, want er komen ook reuzen uit het grote amerika. haha.

• 01 April 2011 - 15:33

Puh:

Nou die amerikanen vallen in het niets bij ons. Ownee, die winnen het weer in de omvang...

• 01 April 2011 - 19:27

Esther:

Jullie liggen al lekker op 1 oor... Wens jullie heel veel plezier morgen!!! Spannende dag!

Kus.

• 01 April 2011 - 20:53

John En Sandra:

Leuke dag gewenst morgen!

Hoe houden jullie dat vol om iedere dag een verslag te schrijven??

knap hoor.

groetjes