08/04 - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu 08/04 - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu

08/04

Door: Aldwin

Blijf op de hoogte en volg Doris en Rosedin

08 April 2011 | Filipijnen, Manilla

Vandaag is de dag aangebroken dat we vertrekken uit Cebu. Vanmorgen zijn we om 9.30 opgehaald door onze chauffeur. Als eerste zijn we naar Jennifer toe gereden. Het was een ongeveer 5 km rijden maar het duurde wel 45 minuten zo druk was het in de stad. Jennifer stond al klaar om mee te gaan en vertelde dat ze veel zin had in de reis naar Romblon.

Voor we op het vliegtuig stapten om naar Manila te reizen zijn we nog eerst even naar het kinderthuis CSC gereden om afscheid te nemen. We hadden ijs besteld waarvan de kinderen dankbaar gebruik van maakten. Na deze lekkernij hebben de kinderen voor Doris en Rosedin een afscheid lied gezongen en afscheid genomen van de leiding.

Om een 13.00 zijn we weer het drukke verkeer in gegaan om naar het vliegveld te gaan voor de vlucht richting Manila. Om 18.00 zijn we bij het hotel aangekomen. Het was een oud vliegtuig en de piloot had die middag 2 biertjes te veel gedronken denk ik. Maar goed we zijn met z’n allen veilig geland.

De rest van de avond hebben we gegeten in het restaurant en daarna gezwommen. Doris en Rosedin hebben Jennifer nog even zwemles gegeven wat haar nog best aardig afging ook. Morgen ochtend moeten we om 4.00 op, om het vliegtuig te nemen naar het Eiland Tablas alwaar we doorvaren naar Romblon.

Wordt weer een spannende vlucht denk ik

Gr uit Manila

• 08 April 2011 - 16:06

Maartje:

Hoe was het om afscheid te nemen van de kinderen en de mensen van het kindertehuis. Wel gek zeker. Ga je ze missen?

Leuk dat jullie Jennifer zwemles hebben gegeven. Het zal voor haar ook wel een hele ervaring zijn.

Groetjes,
    Maartje

• 08 April 2011 - 16:44

Gerard:

Prachtig, wat een ervaringen: Je (nieuwe?) zus zwemles geven, ijs uitdelen aan dankbare kinderen en een mooi afscheidslied aanhoren. (In welke taal?)

En dan ook nog een speurneus die direct kan ontdekken welke alcoholische versnaperingen een piloot te veel heeft genomen. En ook nog het aantal weten! Ik denk dat je op veel plaatsen kunt solliciteren (Schiphol, politie enz.).

• 08 April 2011 - 20:13

John En Sandra:

Geeft niks aldwin, die biertjes bedoel ik.
    Het komt van zelf weer naar beneden hahaha

veel plezier jullie allemaal!

• 09 April 2011 - 08:00

PapaPim:

Goed dat jullie Jennifer zwemles hebben gegeven! Ik heb namelijk even op de kaart gekeken. Het lijkt me dat je van Tablas wel zou kunnen zwemmen naar Romblon.
    Veel plezier daar samen. Doe Mira de hartelijke groeten van ons!

• 12 April 2011 - 18:38

Francis:

jeetje... wat een gave vakantie!
    En Doris wat een super leuke actie van jou voor Aldwin.
    nou ik kan je nog wel wat tips geven voor je trouwen(staat nog vers in het geheugen) Van harte gefeliciteerd!
    Geniet nog lekker van jullie super vakantie.