30/03 - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu 30/03 - Reisverslag uit Manilla, Filipijnen van Doris en Rosedin Lodder (plus Aldwin en Wouter) - WaarBenJij.nu

30/03

Door: Wouter

Blijf op de hoogte en volg Doris en Rosedin

30 Maart 2011 | Filipijnen, Manilla

Hello everybody.

Anne je zal wel gelijk hebben over de mango’s we zien iedere dag dat er dozen vol met mango’s aankomen. De serveerders rennen heen en weer met onze shakes. En ze smaken heerlijk. Ze vragen zelfs of ze nieuwe bestellingen moeten plaatsen, dan zeggen we maar dat dat nodig zal zijn.
De kinderen hebben lol over de Tulips. Ze zeggen dan als je in Nederland iemand een bloem geeft zeg je dan i’ll give you Two Lips? En dan is het lache brulle haha. Klinkt natuurlijk in de horen als twee lippen. Grappig.
Maar vandaag was het erg warm. Veel gewerkt en opgeruimd op school. We hebben Amy geholpen met het organizen van haar spullen. Was hard werken maar gelukkig mochten we de dozen sjouwen naar een kamer waar airco was. Stuk comfortabeler. Nadat we klaar waren hadden we het WARM! Maar fijn dat we nuttig konden zijn. Zij was er erg blij mee.
Daarna liepen we terug naar CSC waar we de kinderen vermaakte en onze huiden bijna van ons lichaam werd getrokken. Ze hingen met z’n allen aan ons. Ook Doris camera werd geplunderd. Sheena mea houdt ook erg van fotograferen. We lieten haar haar gang maar gaan. Ze wist precies hoe het toestel werkte zie foto’s. Daarna hebben we gegeten omdat het de verjaardag was van Anton (werd 1) en Jenive (werd 15). Erg leuk en gezellig. Vanochtend hebben we trouwens wel wat uit kunnen slapen, omdat we pas om half 1 op csc waren. We doen gewoon mee met de filippino’s net doen of je het heel druk hebt, maar eigelijk doe je niet veel. We zijn ook langzamer gaan lopen omdat het hier zo warm is. In China zal dat wel anders zijn. Of niet Otto? Er zit hier ook een grote tokkeh. Die volgens Doris 9 keer kraakt dus een mannetje een vrouwtje kraakt oneven. Na de verjaardag werden we weer naar een plaats gebracht waar we een taxi pakte terug naar het Hotel waar we dachten dat we een afspraak hadden met Carmalita over morgen om Jennifer te ontmoeten maar ze was er niet. Hebben haar ook nog niet kunnen bereiken. Dus we zien wel. In het Hotel lekker uitrusten en een filmpje kijken die toevallig bij Doris in de computer zat.

Liefs DorenRoosje

• 30 Maart 2011 - 12:59

Esther:

Haaaaay...

Tokkeh? ik geloof dat ik even moet googl"en...

Nou, jullie vermaken je wel! En Aldwin en Wouter komen ook al snel.. en ik las de planning.... lekker hoor op een bounty eiland!! Geniet evan!!

Kus

• 30 Maart 2011 - 13:01

Aldwin:

haha wat een toeval ik hebt van de week het lege hoesje van de dvd gevonden ik dacht al waar zou de dvd zijn gebleven.

maar goed hoop dat het morgen gezellig wordt met jeniffer

gr aldwin

• 30 Maart 2011 - 13:24

Wouter:

Zo te zien aan de foto's zijn jullie eindelijk begonnen met werken;) Goed bezig! Leuk hoor! Dikke kus

• 30 Maart 2011 - 13:39

Esther:

Hallllooo heb jullie nu aan de lijn.. hihihi

• 30 Maart 2011 - 17:47

Wouter:

Dames, niet teveel bellen (das één) en twee, dit verslag is geschreven onder mijn naam. Dus volgende keer even veranderen;) Ik heb namelijk vanmiddag de reisomschrijving erop gezet voor de nieuwsgierigen.

Groetjes en tot snel:D

• 30 Maart 2011 - 19:06

Wouter 2:

Skype is gratis...

• 31 Maart 2011 - 04:27

Rosedin:

Oke wouter, we snappen het nu wel.
    Maak jij ook een account op skype?

Kus roos

• 31 Maart 2011 - 10:18

Oma De Jong:

roos en doris ik geniet van jullie reisverslag .ga denk toch maar leren computeren veel lieve groeten van oma de jong. tante gery heeft me op weg geholpen .

• 31 Maart 2011 - 20:06

Maartje:

Krijgen jullie ook de pitten van de mensen? De misdoe of it, zeg maar.

• 31 Maart 2011 - 20:07

Maartje:

The middle of it, zeg maar.

• 31 Maart 2011 - 21:23

Corrie En Hans :

hoi.
    ik lees met plezier jullie reisverslagen.
    een hele onderneming hoor!.
    wat jammer van de tegenvaller vandaag.
    wens jullie nog een fijne tijd daar.
    liefs van ons.